باید CKD 3 بیمار با GFR از 53 نگران
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مشخص شده است که میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) یکی از شاخص های مهم برای ارزیابی عملکرد کلیه است، بنابراین برای بیماران یکی از مشکل های مربوطه به سطح آن است. من به تازگی یک ایمیل از یک بیمار دریافت کرد، او یک بیماری مزمن کلیوی (CKD) 3 بیماران مبتلا به GFR 53 است و می خواهید بدانید این است که آن جدی است؟ باید CKD 3 بیمار با GFR از 53 مربوط می شود؟

آزمون عملکرد کلیه معمولا شامل نیتروژن اوره خون و آزمایش خون کراتینین، اما این دو شاخص تفاوت بسیار بزرگ در جمعیت های مختلف. بنابراین در حال حاضر به هنگام قضاوت بیماری کلیوی، اغلب میزان فیلتراسیون گلومرولی را به این روش به دلیل نسبتا صحبت کردن، این روش دقیق تر است.

GFR طبیعی باید بالاتر از 90ml/min، اگر GFR خود را به کمتر از 60 و بیش از بیش از 3 ماه، که به معنی شما ممکن است بیماری مزمن کلیه است. اگر میزان فیلتراسیون گلومرولی کمتر از 15 میلی لیتر / دقیقه، این بدان معناست که عملکرد کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است و شما ممکن است نیاز به دریافت دیالیز. البته، آیا دیالیز نیاز است یا نه، باید با وضعیت عملی جامع بالینی ترکیب.

بیمار مبتلا به CKD 3 و GFR 53 باید با توجه به آن پرداخت، چرا که این مرحله یک مرحله بسیار حیاتی است. اگر شما می توانید درمان مناسب در زمان، یک فرصت برای دریافت معکوس، اگر نه، بیماری خود را ممکن است به نارسایی کلیه قرار می گیرند وجود دارد و آن را بسیار سخت به درمان می شود. بنابراین آن را نادیده بگیرد، حتی هیچ علامت آشکاری وجود دارد. البته، شما همچنین باید در مورد آن نگران نباشید، شما فقط نیاز به نگه داشتن یک نگرش مثبت و همکاری با دکتر خود، من مطمئن هستم که شما بهتر می توانید دریافت کنید.

علاوه بر این، یک عادت زندگی سالم و رژیم غذایی مناسب نیز برای سلامتی شما مهم هستند. اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و یا از روش های درمان آن، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

باید CKD 3 بیمار با GFR از 53 نگران





:: برچسب‌ها: مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، GFR 53، باید CKD 3 بیمار با GFR از 53 نگران ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: